torsdag 9. juli 2009

LONG TIME, NO SEE...

Hei hei alle lesere (om det er noen igjen).

Må bare beklage at jeg er så dårlig på å blogge, dagene bare flyr fra meg!
Men, tenkte jeg nå kunne oppdatere dere litt på hva som har skjed her hjemme i det siste! :)
Robert er nå inne i sin fjerde og siste ferieuke for denne gang, denne uken er han hjemme med Leon som har barnehagefri! :)
Ukene hans med fri har gått med til å være med meg og Leon, og å gjøre litt ting i huset!
Leon og Robert har også vært på en 5dagers tur til farmor og farfar i Spydeberg! En liten guttetur! Stakkar meg måtte være hjemme alene uten guttene mine, noe som var veldig rart i begynnelsa, men må innrømme det ble litt godt etter hvert! MEN, det var GODT å få de hjem igjen!

Ellers så har Leon blitt sååå flink til å gå!! (med støtte), i dag var vi på La Vida og spise middag, da gikk Leon over halve veien selv, mens han støttet seg til barnevogna! Han er blitt så stor å flink!

Men, nå må jeg nesten stikke, skal pakke ferdig, Leon, mamma og jeg reiser nemlig til MALLORCA i morgen!!
Er så spent på hvordan det går! Men Leon på fly og i varmen! Håper han kommer til å kose seg!
Skal ta masse bilder å legge ut når vi kommer tilbake!

HA EN FIN KVELD!

.... legger ved noen bilder fra i dag .....





0 kommentarer: